تعداد بازدید: 2146

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 8 بهمن 1392-8:24

اواسط تابستان 93؛

همايش بزرگ "بابل ياران" پايتخت نشين برگزار مي شود

با هدف فراهم آوردن زمينه مشاركت بابلي هاي مقيم پايتخت در امر رشد و توسعه زادوبوم، همايش بزرگ" بابل ياران" پايتخت نشين در تهران برگزار مي شود.


مازندنومه، خبر ارسالی دفتر ارتباطات مردمی نماینده بابل: حسين نيازآذري -نماينده بابل در مجلس شوراي اسلامي- هدف از اين همايش را شناسايي  و بهره گيري از دانش، تجارب، توان مندي ها، ابتكارات و نفوذ نخبگان، كارآفرينان، توليدگران، ، فرهيختگان، سرمايه گذاران، مديران و كارشناسان بابلي مقيم در تهران و ساير كلان شهرها عنوان كرد.


نماينده بابل در خانه ملت با تاكيد بر اهميت جايگاه و شأن منابع انساني به عنوان سرمايه  اصلي جامعه تصريح كرد دبيرخانه اين همايش با شناسايي و ساماندهي بابل دوستانی كه دل در گرو توسعه زادگاه خويش دارند بنا دارد از توان و نفوذ آنها در پيگيري مسائل توسعه اي شهرستان در سطح ملی كمك بگيرد.

عضو مجمع نمايندگان مازندران با اشاره به اينكه شهرستان بابل از ديرباز مهد مفاخر ، نخبگان و مديران لايق و كارآمد بود خاطر نشان ساخت: خيرخواهي ، نيك انديشی و سختكوشي جوهره اصلي مردم بابل است و بنا داريم از وجود اين سرمايه هاي ارزشمند استفاده بهینه کنیم.

عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه دولت به تنهايي نمي تواند مشكلات جامعه و مردم را از پيش رو بردارد گفت : هنر مديريت موفق تكيه بر سرمايه هاي انساني و زمينه سازي براي مشاركت گروه هاي مرجع و همه كنشگران سياسي، اقتصادي، اجتماعي، علمي و فرهنگي است و چون شهرستان بابل مفتخر به وجود مشاهير، مفاخر، نخبگان، كارآفرينان و مديران توانمند و دلسوز است استراتژي خود را بر هم افزايي و بسيج نخبگان انتخاب كرده ايم.

 وی احياي شهر تاريخي بارفروش، طرح فرصت هاي سرمايه گذاري در بابل، بررسي راهكارهاي ايجاد اشتغال در بابل، تقدير از چهره هاي ماندگار و" بابل يار" را از ديگر اهداف همايش برشمرد و ابراز اميدواري كرد با انتقال سرمايه هاي بابلي هاي مقيم تهران و سایر شهرها به شهرستان شاهد رونق اقتصادي ، توسعه و كاهش بيكاري در بزرگترين شهرستان مازندران  باشيم.

حسين نيازآذري در ادامه تصريح كرد با تمام توان از سرمايه گذاري داخلي و درون زا حمايت مي كنم و اعتقاد دارم در شرايط حاضر حمايت از سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي وطني بر روش هاي ديگر ترجيح داردو در همین رابطه از دستگاه هاي اجرايي خواست با سرمايه گزاران مواجهه مهربانانه اي داشته باشند چرا كه آنها پيام آور توسعه و آباداني هستند.

نيازآذري مزيت هاي عمده شهر تاریخی بارفروش را دسترسی آسان به بنادر ، سه راه مهم ترانزیتی و مواصلاتی به پایتخت  و کریدورشمال - جنوب، اراضی حاصلخیز، زمینه و فضای مناسب کسب و کاربرای شرکتهای تولیدی و تجاری، مناظر و مناطق چشم نواز جنگلی و ییلاقی ، معادن، فراهم بودن زیرساخت های فناوری ارتباطات ، بخش خدمات فعال و پویا ، شرکت های فنی و مهندسی توانمند، بخش درمان و خدمات پزشکی پویا ، استقرار دانشگاه صنعتی و پزشکی و چندین مرکز آموزش عالی فعال ، استقرار موسسات مالی ، شرکت های تجاری وسرمایه گذاری باسابقه ، شهرکهای صنعتی با زیر ساخت های لازم  و بازار سرمایه پررونق برشمرد.

وی فرصت هاي خاص سرمايه گذاري در شهرستان بابل را استقرار شرکت های دانش بنیان ،زیست فنآور،پارک های علمی و تحقیقاتی، گردشگري، توريست درماني، كشت و صنعت در قالب شركت شهرکهاي كشاورزي، صنايع تبديلي و تكميلي بخش كشاورزي، صنايع چوبي، تجارت الكترونيك، بورس محصولات كشاورزي ، صنایع معدنی و صنایع غذایی،ایجاد شهركهاي صنعتي تخصصی، احداث  مناطق ويژه تجاري و رفاهي و ايجاد واحدهاي توليدي و صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي اعلام كرد.

زمان برگزاری این همایش اواسط تابستان 93 اعلام شده است.

 


  • شنبه 23 فروردين 1393-3:50

    بدبختانه طی تجربه 30 ساله بنده ، این قبیل تبلیغات ، فقط مصرف انتخاباتی دارند ! و نتیجه عملی از آنها عاید نخواهد شد !
    جوانترها هشیار باشند !
    فکر میکنم این جمله از نیچه باشه :
    از نظرعمده سیاستمداران مردم دو گروهند :
    مخالفان و ابزارها !!!

    • حیدری فیروزپاسخ به این دیدگاه 0 1
      سه شنبه 29 بهمن 1392-17:39

      ما بابلیها به چنین همایشی حداقل سالی یکبار جهت شناخت بهترظرفیت و پتانسیل شهرستان بابل نیازداریم

      • پنجشنبه 10 بهمن 1392-0:43

        ازنماینده محترم مردم بابل وبندپی جناب آقای حاج حسین نیاذآذری تقدیرمیکنم

        • بندپی ریکاپاسخ به این دیدگاه 0 1
          پنجشنبه 10 بهمن 1392-0:41

          حاج حسین افتخارمابندپی هاهستی

          • چهارشنبه 9 بهمن 1392-23:12

            فکرمی کنم همایش خوبی باشد ، بابلیهای زیادی در تهران و سایر استانها هستند که دارای قابلیتهای مناسبی برای پیشرفت بابل هستند ،اما متاسفانه یک اخلاق بابلیها و اصولا مازندرانیها آنها را از یکدیگر دور نگاه می دارد و آن هم غرور و عدم وجود صمیمیت بین آنها است. برای کمک به یکدیگر کمتر مایه می گذارند.

            • برنجستانکیپاسخ به این دیدگاه 0 1
              چهارشنبه 9 بهمن 1392-22:16

              هرهمایش و نشستی که سبب همدلی و نزدیکی دلها شود خوب و پسندیده است قطعادیدار هم زبانان و همولایتی های در شهر بی در پیکر تهران
              نیاز مبرم پایتخت نشینان هست
              خوب هست ما مازندرانی ها وحدت و همدلی را از ترک ها و اصفهانی ها بیاموزیم

              • چهارشنبه 9 بهمن 1392-7:34

                اي بابا اينها ازمردم چي ميخوان!!؟؟
                ...

                • محبوب قبادیانپاسخ به این دیدگاه 2 1
                  سه شنبه 8 بهمن 1392-17:35

                  با عرض سلام و ادب واحترام خدمت همهء هم استانی های محترم ، به عنوان یک عضو ساده از جمع برگزار کننده " سومین همایش سوادکوهی های مقیم تهران " که در روز " 30بهمن 92 " در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار میگردد ، از همولایتی های گرامی خواهش میکنم ، همیشه سعی نمایند مثبت فکر کنند و به جای نتیجه گیری های غیر منطقی ، سعی نمایند از پیشنهادهای سازنده و تأثیر گذار ، از سوی هر شخصی که باشد حمایت نمایند ، زیرا تا همدلی و اتحاد در بین نخبگان و فرهیختگان یک شهر وجود نداشته باشد ، نباید انتظار پیشرفت و تحول را در آن شهر داشت و نبایدانتظارآنرا داشته باشید که دیگران برای شما دل بسوزانند و نسبت به عمران و آبادانی شهرتان همت گمارند ، پس به جای هرگونه گمانه زنی و پیش داوری حال که یک نماینده محترم پیش قدم شده و یک پیشنهاد سازنده را داده است به جای تفرقه افکنی و تشتت آرا ، به همبستگی و اتحاد فکر کنید و این را نیزبدانید که مردم مازندران بسیار هوشیار و بصیر هستند و در پایان 4 سال نمایندگی ، کارنامه نمایندگان محترم را از جمیع جهات بررسی و ضمن تجزیه و تحلیل عملکرد آنها به حضور یا عدم حضور آنها رأی خواهند داد.

                  • سه شنبه 8 بهمن 1392-12:10

                    به عنوان یک شهروند بابلی از اقدام آقای نیاز تشکر می کنم. این کار بار هدفی انجام شود می تواند خیر باشد. اگر سرمایه گذاران حمایت شوند مشکل بیکاری حل می شود

                    • سه شنبه 8 بهمن 1392-11:51

                      کار خیلی خوبیه! ولی اگه بازده نداشته باشه بدرد لای جرز دیوار هم نمیخوره!

                      • ..................پاسخ به این دیدگاه 6 0
                        سه شنبه 8 بهمن 1392-10:58

                        عشق است سوادکوهی های مقیم تهران.....

                        • سه شنبه 8 بهمن 1392-9:32

                          ايا واقعا دل براي بابل سوخته يا براي انتخابات اينده درحال جمع كردن نيروهستند.من فكرميكنم دومي باشد.


                          ©2013 APG.ir